Ja jag lever!


här har det inte uppdaterats på ett tag haha ;D
jag har haft fullt upp med jobb/flytt + att vi inte skaffade internet förrns igår ;)
..
flytten har gått bra med det är fortfarande en miljon grejer kvar å göra, det är kartonger och grejer ÖVERALLT.
blev klar med projektet måla köksbordet+ stolar igår, sköönt men min nacke är död.
.
för den som undrar så har jag och anton flyttat till storgatan 93 på älvsbacka. vi bor i en 4:a på 90 kvadratmeter!
det är ganska låg hyra för en 4:a pga att huset är byggt lite snett så det lutar ;D men det var bara jobbigt första dagarna men det känns knappt nu, det är ju inte en sån lutninging så att saker tippar osv men om man lägger en kula på golvet så rullar den iväg..lite kul :)
.
är ledig i helgen! yey, imorrn blir det stan å fixa lite tråksaker som försäkring osv sen vet jag inte vad vi hittar på, är riktigt sugen på att äta surströmming!! min mage läängtar.. så jag ska försöka övertyga anton om att han också vill det =)
.
nu blir det typ fiske haha, hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0