Lördag morgon


hello!
slutade jobbet typ kl 5, har kört igång en diskmaskin och sitter och laddar upp för att hoppa in i duschen.
ikv blir det bio, harry p! wiho :)
sen jobb mellan 00.00-05.00 sen hem å sova för att sedan på eftermiddagen brumma mot hökis och surströmming :D jippie =)
.
det slog mig bara för en liten stund sen att det var typ 1-2 månader sen jag inhandlade ett klädesplagg :S det senaste jag kan komma på är studentklänningen ! herregud hur har detta gått  till?
jag har inte gått på stan på hundra år i syfte bara att köpa kläder.. trist.
men det konstiga är att jag känner mer sug till att köpa grejer till lägenheten dessutom!
.
aja nu ska jag hoppa in i duschen sen lägga mig och se någon serie  för Nadja är inte ett dugg trött!
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0