Onsdag


halloj!
steg upp kl halv åtta i morse! herregud det känns som att det var en evighet sedan och nu ska jag iväg och jobba!
har käkat en super god lunch, stekt fläsk med makaroner och löksås:D en evighet sedan! medans jag lagade mat så plockade anton två liter hallon :) det ska förhoppningsvis bli hallonkräm ikv om jag orkar efter jobbet :) annars blir det nog bara en paj.
.
köpte lite blommor idag så nu ser det inte dött ut i fönsterna ialf, fattas några sen ska jag ha lite på balkongen också hade jag tänkt.
.
stackars anton har bänt sig på nacken och är jätteröd men det är en vit rand mitt i där han har haft halskedjan, ser lite kul ut ;D
.
nu ska jag ta min cykel och cykla mot jobbet, hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0