Söndag


hejhej!
kom hem från jobbet typ hav nio, 32h denna vecka ! 40 h förra veckan.. hoppas på myycke pengar (A)
ialf så for vi till piteå i torsdags, et var mkt trevligt! vi hängde på antons chefs båt och sen gick vi in på området ett tag sen dagen efter chillade vi på stan ett tag och stekte lite sen var jag tvungen att hoppa på bussen hem för å jobba lördag ;P
.
nu jobbar jag 5 dagar sen på torsdag så kanske vi drar upp till lulekalaset ;) antons chef (haha.. ) styr nämligen kosan mot luleå i veckan så då kan vi steka på båten igen ;)
men vi vet inte än;P
.
för den intresserade så har jag slut pengar på mobilen så jag har inte svarat på sms osv, ska fylla på när jag orkar ;)
nu väntar jag på att anton kommer hem, vet inte vad han tänkte men det ligger kött i marinad i kylen så vi kanske ska steka de ? jag har ialf inte käkat sen kl 2 då det kanske vore på sin plats (A)
.
yesyes nu ska jag feeda dom knäppa fiskarna!
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0