Torsdag


Halloj!
mitt dygn är som vanligt vänt åt fel håll (A) men det är inte värt å försöka vända tillbaka för jag jobbar lix natt imorrn och i övermorgon =P
.
får lön imorgon så när jag får tid blir det en sväng på stan för inhandling av diverse saker till lägenheten :)
köpte en elvisp idag på maxi så nu är årets första paj bakad ! :D
det blev en jordgubbspaj med smultron i ! anton vet världens störtsa smultronställe, det är helt sjukt.. vi plockade en liter smultron i går EN LITER då var det ändå typ lika mycket kvar men vi orkade inte plocka mer...
.
om jag hinner och orkar så kanske jag svänger förbi skråmträsk innan jag far och jobbar för klassåter träff typ ;)
jag jobbar ju somsagt all night.. trist men det betyder $ hehe
.
nu ska jag zappa lite mellan kanalerna och ta en till bit paj =) hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0