vaarmt


puh.. nu har jag svettats i solstolen i några timmar samtidigt som jag har sprungit ner med tvätten då och då.
men jag ser mest röd ut i ansiktet.. aja.
borde kanske börja fundera på vad jag ska käka till middag? orkar jag cykla in till stan å handla eller ska jag röra ihop nått ur skafferiet? tror det lutar åt det andra alternativet (A)
.
ska banne mig inte glömma matlådan denna gång! gjorde en super god kycklingwok i typ förrgår å jag tänkte ta resterna som matlåda till jobbet igår men tror ni jag kom ihåg den? ne. fick bli en kycklingsallad ist.
men idag ska den med! punkt.
.
gjorde premiär på säsongens jordgubbar för några dagar sen, man har typ glömt hur gott det är med jordgubbar :S
det är en enorm skillnad jämfört med köpes äckel gubbar..
hade suttit fint med en skål med jordgubbar och grädde nu :(
Bild från i typ söndags

.
det är lite frustrerande... det är ganska båsigt överallt i lägenheten och jag äger ingen sop just nu. å jag kan inte dra fram dammsugaren för anton ligger och sover! (han har jobbat natt)
får typ ångest av att titta på golvet haha!
åh..
.
ska bläddra lite mellan kanalerna nu! hejjs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0