14.40


halloj!
jag måste erkänna mitt senaste beroende.... angry birds!
har ju somsagt ingen iphone eller något i den stilen men tycker att angry birds verkar typ hur kul somhelst, så  jag laddade ner det på datorn.. kanske ett misstag. det går inte en dag utan att jag spelar det haha -.-
.
tydligen så ska vi köra en hyrbil från shell/mabi till happis imorrn, nice =)
antons bil litar jag inte på då den har så dåliga däck -.-
.
appropå bilar så körde jag pappas pickis (pickup) till stan i förrgår, naedå det var inte alls nån som stirrade när jag kom in på statiol i skogsplanteringskläder och kör en röd pickup ...
åh men jag är  ju cool ..
.
nu> kaffe!
hejjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0