Fredag


hello!
har inte uppdaterat på ett tag (A)
.
klockan är nu ialf halv fem på morgonen.. jag vaknade kl halv tre !
har vridit dygnet helt knas :S
jag jobbade igår mellan 4 och sju men jag hade vart uppe till halv nio på morgonen + att det ringde på dörren och på mobilen osv typ hela förmiddan så jag fick inte sova!! hade ställt 5 alarm men tydligen så hade jag stängt av alla i sömnen ... vaknade prick kl 4! stämplade in på max kvart över ;)
gick och la mig klockan 9 igår kväll så jag tyckte att jag hade sovit klart halv tre inatt ;)
jag hade nog den konstigaste/galnaste natten igår natt haha .. jag säger bara tomat .. ;)
.
jag ska köra igång en tvätt om en stund sen kommer anton föbi när han har slutat :)
sen är resten av dagen oklar =P
men vi ser väll, hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0