Fredag


hejhej!
gårkvällen var super =) med grilling, badtunna och bastu ute i skogen någonstans i philips stuga  men klassen ;)
har varit lite dåsig idag.. och ont i nacken som tusan för att jag typ sov på en sten som hade klätt ut sig till en kudde!
.
det är typ fest i hela hyreshuset men nu verkar dom flesta ha dragit sig mot krogen eller nått..  jag hade öppet fönstret för att det var så varmt här inne å så plötsligt så kommer det in en arm genom fönstret ? jag puttar igen det men då öppnar dom det igen?!
fick även några busplingningar på dörren...
varav jag sedan hittade denna fina lilla lapp skriven på en toalettpapper ruta ;)
"förlåt för att vi plingade på din dörr"
-
jisses...
nu ska jag äta lite å se film, sen väntar morgondagen med ännu mer trevligheter ;)
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0