Måndag


hejhej!
.
midsommar var skitbra, synd bara på dåligt väder ..
dagen efter var skit.. typ 40 min innan jag skulle på jobbet så rasar badrumsskåpet ner i skallen på mig (!)
ett ganska stort skåp åvanför toan fullt med diverse grejer bara lossnar från väggen när jag öppnar det?
det gjorde grymt ont och det var tur att anton var där så han var snabbt framme och tog över det.
det visade sig att det satt fasst i två skruvar. jag fick värsta ångesten, täck om jag hade suttit ner på toan å den fallit över mig, då hade det typ vare gonatt..
.
for ialf till jobbet men var lite förvirrad haha, sen jobbade jag även igår ;P
ledig idag =) borde börja packa ihop alla saker i lägenheten för på fredag äre inflyttning i den nya läggan :D
men jag är typ hur seg som helst, kommer mig inte för att börja haha.. kanske gör det sen.
.
nu ska jag fika :) hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0