Måndag Morgon


hellu!
är det normalt att stiga upp denhär tiden??
vaknade för en timme sen, helt klarvaken och det är omöjligt att försöka sova.. fan vad jag har vänt på dygnet -.-
tog en promenad till statoil nyss, de var fortfarande några drunkies ute å vandrade haha ;P
.
ska jag berätta en stressig sak? jag har inte köpt några studentskor än!! jag vet .. känn paniken!
har inte heller fixat smycken till balen -.- det är om inte ännu stressigare!
hatar att det är röd dag dessutom.. men tur att stan har öppet litegrann idag ialf =)
.
har inte ätigt riktigt bra dom senaste dagarna  så ikväll ska jag nog slå till med en rejäl middag!
längtar efter maaat! har typ levt på mackor ? huvva.
.
nu ska jag väl se en film eller nått, hejjs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0