Måndag


hmm måndag, borde inte jag vara i skolan nu? nej justja... ;)
.
min lägenhet är översvämmad av blommor just nu, i en vas har jag typ 3 buketter på väggen hänger en ros och i fönstret står en orkidé :) fint :)
.
har just kokat kaffe, tagit en ipren, mollipekt och nässpray. jag ska börja jobba kl halv tre ;P
slutar kl elva, hoppas att jag har rösten kvar då!
efter det tycker anton att vi ska fara och fiska.. vi får se hur jag mår då haha ;D
.
I studentpresent fick jag en servis i keramik, lite grejer till köket, presentkort på ikea, en skitsnygg klocka och smycken =) + lite pengar :)
nice, är så taggad på ikea nu så jag dör!
det som suger är att jag jobbar samma dag som vi flyttar .... men jag börjar kl 9 på kvällen så det blir räser flytt ialf sängen så jag kan sova där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0