Onsdag


Halloj!
var på ikea igår!! var helt slut i bilen hem så jag somnade.. blev en hel del inhandlat, bland annat en dubbelsäng =) äntligen kan man få lite yta när man sover ;)
det var världens oväder när vi for hem, det var som att köra i en biltvätt :S
.
vi vaknade typ halv nio i morse sen har vi bara chillat å städat lite, anton är och tränar nu och jag har gjort i ordning för pepparbiff med klyftpotatis =)
kl 9 blir det bio med robert och emilia sen ska jag klippa min bror som kommer  till stan ikv ;)
och efter det troligtvis fiske =)
.
var på maxi nyss och fyndade vinglas i plast, dom var så fina så jag köpte en i varje färg (4 st )
det jag glömde köpa var kaffe och vatten.. aja
.
nu ska jag spela angry birds tills anton kommer!
hejjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0