Onsdag


Livet leker!
min otur har vänt!
kan nu meddela att jag på EN vecka har läst in en hel 100 poängs kurs i tyska och slutligen fått betyget Godkänt!!
hallelujah!
+ att igår morse så ringe dom från kastor fastigheter och sa att vi fick lägenheten! vi flyttar in den första juli =)
så sköönt .. en tung sten har fallt från mina axlar! jag blir inte hemlös i slutet av denna månad ! =D
.
balen är nu avklarad och jag överlevde! dock så blev jag så jäkla förkyld, det knastrar i öronen å jag kan knappt svälja eller vrida på huvet.. men jag är så glad just nu så det skiter jag i! jag tar det bara lite lugnt med festandet och annat ståhej ;P
Anton kämpade för sin överlevnad i hettan igår.. stackarn med svart kostym i 30 grades hetta ;*
.
nu ska Anton iväg och fiska och jag ska troligtvis bege mig mot klassen :)
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0