Pingstdagen


Hellu!
har inte skrivit mycke här hehe..
igår var dagen efter studenten och min röst var sågott som borta.. vi åt middag på resturangen vid hansens, minns itne vad den heter? det var ialf med pappi osv. fick bland annat ett presentkort på ikea ;);)
sen spelade vi minigolf :)
.
idag var jag och anton en sväng till lövånger för min mosters man fyllde 65!
sen har jag typ städat lite och handlat osv..
ska jobba imorrn, undrar hur det går med min röst :S
aja det blir nog bra:)
.
lite mer studentbilder =)
såhär fina och organiserade blev typ alla bilder på mig och syskonen... det fattas dock en bror men han sitter med tentor upp till öronen så han kunde inte komma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0