Söndag


hello!
nu förstår jag inte vad jag gör vaken?
jag steg upp halv nio igår sen var jag å plantera hela dagen å gick och la mig typ 11, varför vaknar jag aspigg kl 4 ???
så jag har altså vart uppe sen kl 4 -.- jag ska vara i boliden kl 8 å fortsätta plantera så det känns meningslöst å försöka sova nu ändå =P
har satt på kaffet ;)
.
i förrgår var jag moa och emilia en sväng på olles :) mkt trevligt, hade mycket att catch up!
var lite seg på morgonen men plantorna väntade ! var ute mellan 10 och halv åtta .. fasst med en middagspaus ;)
.
bilderna från i förrgår blev inte så bra.. denhär var väll ok men suddig. typ som resten =P
.
Avundsjuk?


.
imorrn äre jobb på max mellan 16-23 sen hem och sova för att på tisdag bege oss till ikea!! =D
wihoo, aja nu väntar mitt kaffe! hejjs! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0