sovasovasova


hej!
hoppsan.. sov typ 10  timmar + att jag sov 3 timmar när jag komme hem igår (a)
vaknade dock klockan 6 i morse men hörde att det regnade och la ett påslakan över ögonen  och somnade om.
.
just nu känner jag inte taggen för att gå ner på stan men mamma ringde och sa att hon var i stan med hannes så möjligtvis att jag får skjuts ;)
.
justja.. igår på hygget så vare en fågel som fick damp å flög runt runt jag på pappa i flera timmar och skrek som en galning (det var tydligen en enkelbekasin enligt pappa) vi fattade ju att den försökte jaga bort oss från nånting, när vi gick förbi en lite större stubbe så hörde jag ett pip å gick å kolla, då vare ett fågelbo där med ägg som just höll på att kläckas! hatar fågeln som flög runt oss ist för att flyga till sina stackars små ungar men men..
.
nu > frukost =)
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0