åh död..


fyy det känns som att jag har brutit nacken!!
jag kände lite igårkväll att det gjorde ont men de var ingenting mot de jag kände i morse!! herreguud.. visste att det skulle bli såhär.
.
jag komme hem från nalovardo kl 8 igår å klockan 9 var jag på personalfesten haha !
jisses.. jag missade ju själva mötet men jag fick en snabb genomgång av jocke :)
det var supergod mat å efterätt! :D  men festen tog slut typ tidigt =P
.
har typ inte klivit upp ur sängen idag.. jag har så ont i nacken så jag finner ingen mening i att gå upp!
anon kommer kl 4 nångång om han lyckas stiga upp, då ska vi käka middag. jag ska typ försöka övertala han att vi käkar ute(A) orkar inte laga mat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0