blöööö.


nae jag dör.. gjorde en ny header osv å gjorde precis som man ska, följde tillochmed en film på youtube, det såg bra ut när jag förhandsgrandskade men de ser ändå ut som vanligt?!?!?
jag hatar dehär.. jag ska typ skrota denhär bloggen å göra en ny..
ååh! negg.
.
skridsko åkningen i kåge var roligare än jag trodde, det blåste typ inget å solen låg på riktigt bra :) blev dock inte så mycket tid till fika.. alla for typ dirr efter att vi kom dit?!
planerna för ikv var utgång men just när jag kommit ut ur duschen så ringer anton och säger att det är en som är magsjuk på shell så han måste jobba natt.. blö.
vi beställde pizza å glodde på antikrundan ist =P
så dehär bli en helt vanlig jobbarhelg ist;P
.
ska upp typ 8 imorrn å hämta anton sen käka frukost å traska mot max, hörde att aik spelar imorrn?
det betyder folk på max! borde typ hoppa isäng snart då så jag är utvilad? fasst ne.. jag är inge trött (A)

Kommentarer
Postat av: thea

de ser inge konstigt ut för mej? men om du vill kan jag hjälpa dej :) om de inte är jättemycket som ska göras? (A)

2011-03-26 @ 15:40:21
URL: http://holmqvist9.blogg.se/
Postat av: josephine

kikar in på din blogg hoppas du kikar in på min! :P

2011-03-26 @ 16:19:56
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0