ge mig mat!


åh magen kurrar sönder :( men jag ska vänta tills anton har tränat färdigt innan vi kan äta!! snyft=P
anton köpte typ ett 10 pack med kotletter för att det var så bra pris så det blir typ 3 gången innom loppet av 6 dagar som vi äter carré haha ;)
+ att han kom fram till att de skulle bli billigare att käka fläskfilé eller oxfile 3 ggr i veckan än å käka skräpmat flera ggr i veckan så nu käkar vi typ de jämt nästan ;) men jag klagar inte! ;)
.
jag känner att jag skriver ganska mycket om mat?  men jag älskar mat!! mitt liv är MAT!! det värsta jag vet är stekt falukorv eller blodpudding, därför serveras inte sånt här! urs.. borde landsförvisas..
.
aja haha nog om det, morgondagen kommer bestå av sovmorgon och projektarbetsskrivande! anton börjar jobba kl 2 så när han är ur vägen så ska jag skriva som en galning!! hehe..
.
random.
.
nu ska jag ialf börja förberade middagen så den är helt klar när han kliver innanför dörren!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

HATA BLODPUDDING!!! tjalalalala!!!

2011-03-02 @ 22:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0