Onsdag


hellu!
.
en ganska vanlig och tråkig skoldag idag! gick på stan efteråt och försökte hitta mig ett par skor som ska passa både till balen och studenten.. hopplöst! det kommer ju alldrig in några nya!
hittade en ganska fin studentklänning igår men som inte fanns i min storlek men som skulle komma typ idag eller imorrn så eftersom att dom inte ringde idag så borde den väll komma imorrn så då blir det väll en sväng på stan igen ;P
.
ska snart börja skriva på en essä till samhällsen blö.. hatar skrivuppgifter! inte min starka sida.
ett stort + som höjde peppen lite var att jag var påväg uppåt i historian fick typ vg på en skrivuppgift/fördjupning
och mvg på demonstrationen i svenskan! =D  inte ofta jag får mvg om man säger så!
.
helgen ser oklar ut, jobb söndag ialf. är inte så sugen på utgång..
nått förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0