onsdag


hejhej!
snabbdammsög just golvet och plockade undan kläder!
jag har min a små ryck..
.
jag och malin gick en snabbis på stan idag och hämtade ut våra presentkort på intersport som vi fick för att vi har varit skidlärare :) 500kr!!
köpte även en ny blomma idag med tillhörande kruka, det var inte så bra pris på buketterna, 59kr för 10 tulpaner. sammanlagt blev det 58kr för både krukan och blomman jag köpte istället :)
.
somnade som vanligt när jag kom hem och vaknade av att det typ stormade ute?!
men somnade om en stund till (A)
har börjat drömma skitkonstigt :S huvva nästan så att man skulle skippa den lilla tuppluren för att slippa drömmarna ...
.
talet idag... vad ska man säga.. det stod helt still i skallen igår, kom inte på nånting att prata om :S? låg och tänkte lite innan jag skulle somna sen bestämde jag mig i morse, hade inget papper eller nånting. det  blev full improvisation! men det blev ganska bra tycker jag, var lite nervös i början men sen släppte det helt :)
hoppas bara att läraren tycker att det var lika bra (A)
.
strax börjar halv åtta hos mig, hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0