Tisdag


hellu!
sitter och dricker varm oboy :)
har haft en sugig dag.. jag måste  ha solglasögon när det är ljust ute!! annars får jag en migränliknande huvudvärk som inte vill ge sig :(
var dödshungrig när jag kom hem så jag räser for på erikslid å inhandlade sylt,palt och mjölk! en halvtimma senare var dom slukade och jag låg död på sängen, däckade typ dirr å vaknade kl 8!! blev inte så mycket gjort idag med andra ord..
ska vara bättre imorrn(A)
.
jag fasar för torsdagen och nu ryktas det att vi ska skida ner på kvällen endast för att se hockey sen skida tillbaka!?!? vilken fruktansvärd tortyr -.-
.
ska lägga mig tidigt ikv dvs om typ en halvtimma, orkar inte vara dödstrött imorrn på morron;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0