Tisdag


hejhej!
länge sen jag skrev (A) har inte hänt så överdrivet mycket så jag har inte känt att jag har velat skriva..
men jag kan göra en sammanfattning på vad som hänt hittills:
i lördags jobbade jag somsagt natt och sov 4 h innan jag skulle upp och jobba igen + att jag var tvungen att jobba över för att aik spelade och vann så det kom asmycket folk just när jag skulle sluta, sen for jag hem och dog i sängen..
igår så hade jag ett litet möte med syon och rektorn angående ig i tyska.. huvva.
sen for jag på coop en sväng och stirrade mig blind på hårfärger med slutade med att jag inte köpte nån.. vet inte  om jag ska färga det ljusare eller mörkare??
.
idag väntar att skriva tal till imorgon, idrottuppgift och essä.
men först ska jag en sväng på stan och hämta ut ett presentkort på inter sport på 400 kr som tack för att jag var skidlärare :)
.
nu sitter jag på cambridge lektionen och inte gör det jag ska.. ska nog göra det nu ;P
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0