23.43


vinkade av anton och co för en stund sen, snubben ska till norge över helgen och fiska ;P
men jag jobbar i helgen så jag har ändå att stå i..
.
morgondagens planer:
skola
stan
handla
plugg
tvätt
lägenhetsvisning
besök av pappa
.
eftersom att anton inte är här så måste jag fara själv på lägenhetsvisningen!! :S mammamia..
.
köpte ett paket proviva skogsbär...omg urk!! den smakar och luktar övermogna/ruttna bär :S som när man har plockar ex blåbär i en hink och låtit dom stå i några dagar i solen.. ruttet.
får väll tvinga i mig den nu när jag lix har köpt den.. huvva.
.
ojoj dehär inlägget tog lång tid att skriva, har gjort allt möjligt annat under tiden haha ;D
nu blir det film, hejjs! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0