låång dag!


äntligen fredag ;D
försov mig i morse och steg upp halv nio.. var på skolan typ kvart i ;)
vi gjorde ett besök på migrationsverket sen diverse lektioner och brännboll osv sen blev det stress till coop å köpa nått å äta typ risifrutti innan jobbet, såklart så var det sveriges längsta köer i alla kassor... sen just i min kö såklart vare nån kärring som typ inte kunde sin kod eller vare nu va så det tog 500 år extra!
jobbade två timmar (värt) jocke skulle se hockeyn så han ville sluta tidigare.. nu är jag äntligen hemma, oduschad från gympa+ jobb haha smells good!
.
men jag ska nog tvärhandla på maxi innan jag hoppar in i duschen för jag hungrar ihjäl och vi har ingen maat!!
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0