något jag funderat över


jag har grubblat lite på om vi kommer få hela studiebidraget nu i maj eller bara för de tio dagar vi går i juni?
men efter några dagars grubblande så googlade jag och såg att vi även får studiebidrag den 30 juni, så det måste betyda att vi får 1050kr sista maj och typ 2-300 den sista juni eftersom att vi bara går 10 dagar i juni?
.
har varit produktiv idag och skickat in reflektionen, och nästan gjort klart historiaupgiften!
kan även skryta med att jag har städat, tvättat och lagat antons byxor :}
.
imorrn blir det skola sen har jag ingen aning om vad jag ska hitta på förutom att göra klart historian?
hoppas på bra väder ialf =)
nu ska jag se film sen sleep, hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0