Onsdag


vaknade först klockan 8 i morse då anton komme förbi, var halvdöd då för jag hade typ sovit i 5 timmar så jag minns inte så mycket vad jag sa ;P vaknade igen vid 12 för att det typ katastrofregnade ute, sendess har jag legat och dragit mig eller jag har sett på "tv" typ ;P
är helt borta i skallen typ.. orkar inte tvätta idag, alla grejer luktar skitmycke rök men skitsamma!
har satt på kaffe och kokar en majskolv, har inte så mycket mat i kylen direkt haha. kände inte peppen på att gå till ica å handla heller så det får bli svält idag ;)
.
mardröm att jag ska ha skrivit talet till på måndag, måste skriva historiauppgiften + reflektion på ledarskapsgrej....dö.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0