Onsdag


hejhej!
dagen började med frukost på sängen av sötnosen, fasst skinkan luktade inte så gott så rullmackan slutade i sopkorgen ;P
väl på skolan så hade några i klassen tal, john hade tal om samma person som jag! tur att jag hade det före han ;)
sen fortsatte dagen med samhälls och historia..
svängde förbi och solade efter skolan sen hem för en powernap som blev alldeles för lång..-.-
.
ska göra klart historian nu! sista arbetet på gymnasiet!
inte någon överraskning att det skulle vara en historiauppgift..
menmen inget ont om erik, han har visat att även han kan vara rolig ibland, dock kanske omedvetet ;)
.
imorrn blir en tidig morgon, trots att jag är ledig!
ska följa anton och fiska när han har slutat jobba (kl 7 på morron)
sen kl 10 ska jag tll frisören och prova min balfrisyr =)
om våra planer går som dom ska så ska anton träna medans jag är hos frisören sen ska vi komponera ihop en lunch av fisken som vi förhoppningsvis kommer få ;)
sen är resten av dagen oplanerad =P
.
det suger att jag har slut pengar på mobilen.. jag brukar inte få sådär avsevärt mycket sms men just ikv, förmodligen bara för att jag har slut pengar så har jag fått minst 5st!! apa.
.
har sett att allt fler har börjat blogga på spotlife, vilket verkar super! vill också blogga där men jag vill ju ha med alla mina tidigare inlägg:( visst så kan jag ju ha kvar denhär bloggen men det blir ju som ändå inte samma sak..
vi får väll se hur jag gör =P
.
dethär blev ett ovanligt långt inlägg med inte så jättevärd info?
kan inte glädja er med några bilder heller haha trist.
men men så får det vara, ska skriva på historian nu, deadline kl 12 ojoj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0