Onsdag


steg som vanligt upp kvart över åtta i morse å fick skynda mig till skolan!
vi på svenskan skulle vi skriva ihop ett presentationstal och ett tacktal å framföra det i slutet av lektionen.. hatar tal!!  jag och julia gjorde ett på skoj där hon presenterade mig som toppsäljare på max å hade vunnit ett säljpris å jag skulle gå upp och tacka ;P men john och philips var roligast då john skulle dela ut en hedersmedalj till philip för att han hade skjutit osama bin ladin ;) å dom höll det dessutom på engelska ;)
.
somnade en stund när jag kom hem eftersom att vi hade historia sista lektionen å då blir man av någon anledning väldigt trött? har kört igång en maskin nu å ska plugga religion tills anton kommer tbx från träningen, då ska vi typ ut å fiska!
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0