sommar och sol


världens varmaste väder idag!
gick en sväng på stan efter skolan men upptäckte att jag inte hade så mycket pengar som jag trodde å gick hem, hittade lite saker som jag ska köpa när jag har fått lön =)
.
dog i min svala säng <3 sov inte så mycket som jag borde inatt så jag däckade en stund sen har jag gjort lite läxa och bokat tvättid osv.
.
imorrn väntar sovmorgon och listening prov i engelska :S:S mammamia .. men när vi övade indag på lektionen så kändes det som att det kommer gå ganska hyffsat ändå =)
efter det blir det bajshistoria som jag ska försöka hålla mig vaken igenom och efter det??
nån som är sugen på att käka på stan, ta en glass vid älven? (om det är lika bra väder)
let me know isf!
.
tänkte att jag kunde ju visa min studentklänning, alla känner nog igen den eftersom att det är från MQ ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0