söndag


min sovmorgon idag blev till kl halv nio, då komme anton hem å kokade kaffe osv :) sen for han å träna en timma så jag hann slumra en halvtimma till men inte mer ;P
jobbade över en halvtimma också, sen hann jag bara hem sen då ringde en kille från shell å ville att anton skulle börja tidgare så jag  fick skynda mig på ica och köpa nått att äta eftersom att jag absolut inte går! (när jag just har jobbat) sen kom jag tillbaka och han for, suck.. aja;P
.
har i princip bara legat framför datorn sen dess.. tvättkorgen är överfull och golvet behöver dammsugas men jag har inte orkat göra ett skit efter att jag har jobbat i helgen.. man är så slut i skallen så de är bara att lägga sig på sängen och dö.
imorrn väntas goväder och skola hoppas på ledig tvättid också.
nu ska det sovas! hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0