sovdags


var lite effektiv och slängde igång en tvätt när jag for och handlade, hade bättre tur med kön denna gång hehe ;D
hade ingen aning om vad tusan jag skulle köpa dock men jag kände för sallad.. det blev en galen sallad med bl.a pasta,kräftstjärtar,champinjoner, och ägg. skare så skare ;)
blev gott ialf, köket är ca 50cm från sängen och jag hann laga klart maten utan att anton vaknade och då var jag ändå inte tyst? sjusovare..
.
svårt att få mat att se god ut på bild.. ännu svårare när man inte har tid att ta kort för man är så jäkla hungrig..
den är dessutom dränkt i thousand island dressing ;P
.
men men nog om det, nu väntar sängen och en möjlig fisketur imorrn om det är bra väder annars sovmorgon innan jobb 13-21 . gonatt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0