storstädning och lite shopping


provet i morse var hemskt!! det gick ju så fort så man hann nästan inte skriva ner vad dom sa :S
ångest.. måste få bra på dehär för att ha en chans på högre betyg :(:(
efter det - historia som inte levererade nå störrre jubel denna gång heller =P
.
lunch på stan med emilia, en subway macka! var mycket länge sen jag åt en sån! =)
sen vandrade vi runt på stan :)
det blev lösnaglar- för att dom var på rea :) tänkte typ till balen och skolavslutningen =)
en piké t-shirt
ett par tygskor
allting för 250 kr =)
.
har ägnat eftermiddagen åt storstädning, har även tvättat igenom berget av tvätt!
slängt ut påskriset.. men jag sparade en liten pinne som jag satte några extra fjädrar på för jag ska ha den som dammvippa till datorn ;) den blir så himla dammig av någon anledning ? ;)
.
imorrn blir det ännu mera tråkhistoria mer prat om dedär förbannade talet vi ska skriva :((
sen ett studiebesök nånstans som jag inte minns vart det var =P
.
eftermiddagen är oklar, hoppas på bra väder ialf =) anton är iofs ledig så jag gissar fiske?
haha aja nu ska jag invänta att sömntutan kommer så vi kan panta burkar ;D (jag vet jag är snål och pantar mina tomma burkar ;) )
.
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0