there´s a fire starting in my heart


har hunnit med mycket idag trots min sovmorgon ;)
det jag skulle göra på skolan får bli imorrn ist då hon jag skulle ha tag på inte var där, svängde in på stan och bokade tid för att planera min balfrisyr sen inhandlade jag nya glödlampor eftersom att alla 3 hade gått i taklampan haha, sen inhandlade jag nål och tråd till löshåret + en ny marcara och täckkräm. nice =)
efter det blev det maxi.. hatar stormarknader.. alltid fetaste köerna!! klockan var kring 2-3 så det var inte middagsruschen utan pansionärs rusch ! jag lovar att 80% av alla som handlade och stod i kön var pansionärer..
.
lägenhetsvisningen gick bra, vet inte om jag gjorde så stort intryck, det var typ 100 andra människor där -.-
men jag kan ju alltid hoppas!
.
har inte gjort nånting på historian än å inte påbörjat talet! snälla säg vad jag ska hylla :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0