Tisdag/onsdag


hejhej! jag är tillbaka.. levande!
det var en nära dödenupplevelse att forsränna, även fasst jag har gjort det förr men det var värre denhär gången tror jag, eller så har jag glömt hur hemskt det var sist =P
men lite kul =)
fick typ väldigt lite sömn inatt, men det var väldigt mysiga stugor må jag säga ;D
fick dock pallra mig iväg å jobba dirr nä vi kom tillbaka till stan.. slutade kl 1 så jag har inte riktigt landat än ;P
orkar inte böka på med att lägga ut bilder nu osv , lägger ut imorrn eller nått när fler har lagt ut sina så jag kan coopa ;)
.
men ett litet smakprov:
gonatt!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

åååh! ja vill forsränna! :D

2011-05-18 @ 20:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0