Måndag


halloj!
sov typ galet länge idag, sov lite efter jobbet igår sen gick jag å la mig kl 1 vaknade när anton kom hem i morse å såg lite på datorn sen sov jag till kl 10 sen gick jag upp å såg lite tv, kl halv tolv plingade nån på som en galning på dörren :S hade fortfarande "pyjamas" på mig så jag fick kasta på mig ett par byxor. det var brevbäraren som hade plingat, han hade ett paket som inte rymdes genom brevinkastet:S han var typ sur för att jag inte öppnat dirr å kommenterade nåntng om att det var dags å vakna nu (han trodde väll att han väckte mig när jag hade pyjamas på mig) sen efter det slumrade jag framför tv:n till kl 2!
herregud, jag som ska börja kl 07.30 imorrn, kommer aldrig somna ikv -.-
har ialf börjat med mitt tvätt berg och har typ två tvättar kvar ;P
.
anton har äntligen blivit ledig så ikv blir det mys!
har vart snäll och inhandlat middag och fixat upp gardiner till det "oanvända rummet" som ska bli antons datarum ;P
.
btw så har jag slut pengar på mobilen så jag kan inte svara på smsen, det är inte en diss!
ska nog fylla på senare ikv!
.
nu ska jag börja med maten, bye! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0