Söndag


halloj!
har jobbat fredal,lördag och söndag! + några dagar tidigare i veckan så jag har skrapat ihop en heltidsvecka i veckan :) nice!
jobbade dock 10h idag, det känns i benen =P
nästa onsdag är det personalfest på allstar !:) det ska bli kul, var ett tag sen det var personalfest ..
.
i veckan jobbar jag tisdag lördag och söndag, då ska jag passa på att tvätta, städa haha ! har ett BERG av tvätt just nu.. vi rensade ur antons gamla garderob å han tyckte visst att han skulle ta hit alla gamla kläder som inte skulle slängas så hans garderob svämmar över av t-shirtar osv som han använder en gång och sedan slänger i tvätten haha så berget byggs på i rask takt .
.
håller just nu på att ladda ner lite avsnitt av mumindalen, fick en bok med lilla my citat av min moster när jag fyllde år så jag fick ett sug av att se mumin hehe ;D
.
lyckan var gjord igår när jag hade två avsnitt av vampire diaries att se! men nu måstte jag vänta en vecka på nästa..
har typ börjat se allt möjligt just nu för att fylla tråkiga kvällar med ;P
antonfjanten jobbar ju alltid natt så det finns inte mycket annat å göra ;P
.
för övrigt så fick min mobil fnatt för nån dag sedan så jag var tvungen att installera om mjukvaran å då försvann ALLA nummer -.- hade skrivit ner några men bara typ familjen osv, så ni kan ju smsa med era namn hehe ;P
har dock slut pengar på mobilen så jag kommer inte svara ;P
.
nu är visst ett avnitt nerladdat så nu är jag upptagen, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0