Torsdag


hejhej!
dagen har mest bara passerat, klippte topparna på mig själv för att jag kände mig snål, satte upp jordens jobbigaste lampa i "mitt" rum och lagade en ljuvlig laxsoppa :)
+ att jag loggade in på king.com.. åh . spelade där förut å nu är jag tillbaks haha ;D
.
imorrn vet jag inte riktigt vad som händer på dagen men på kvällen blir det ialf utgång, ska alla i hela stan på toxic eller hade nån tänkt gå ut nån annan stans (A) ?
sen lördag-födelsedag! jippie! då står anton för middag tydligen ;) nice!
sen på söndag blir det familjemiddag*2  ;P
.
observera att jag skrev fel dag i morse.. haha . åh. det blir så när man inte går skola, ingen koll på dagarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0