02.02


hello!
nu är det den 5:e oktober det betyder 1 månad till min födelsedag :D
kul typ alla tjatar om att dom snart fyller 20 å jag fyller 19...
.
läste i arkivet lite på bloggen om ca 5-10 dagar så borde det komma snö om det ska vara som förra och förrförra året, då var det tydligen snö då ;P
det betyder att jag måste inhandla vinterskor!
köpte dundermysig poncho igår på stan, från cubus! den kostade 199 å ser typ ut som en filt men med luva :)
jag skulle aldrig ha den typ på stan men hemma i soffan passar den utmärkt :)
.
borde börja röra mig mot sängen nu eftersom att jag ska upp å jobba imorrn men jag sov ju så jäkla länge idag så det kommer vara en omöjliget att somna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0