Lördag


halloj!
är just hemkommen från jobbet å har hunnit duscha av mig all max lukt, nu ska jag koppla av framför tv:n med en kopp kaffe :)
.
gick på stan i torsdags å skulle hitta en vinterjacka å ett par snygga vinterkängor, dock var det ett omöjligt uppdrag och det slutade med att jag köpte mössa och vantar + att jag fyndade världens största mugg på indiskas midseason rea :D den rymmer 750ml  alltså närstan en liter! hehe det blir mycket oboy ;D
.
jag å anton har blivigt hurtiba btw! hittils i veckan har vi promenerat samanlagt drygt en och en halv mil!
vi böjade typ i måndags eller vare nu var sen har vi gått "broarna" typ varannan dag broarna för oss är älvsbacka bron och viktoriabron sen gick vi en sväng från antons parangteser upp till dammen en dag också och det är lite längre ;P vi ska om jag orkar gå en sväng nä anton kommer hem från jobbet också. målet är att gå minst 2 mil i veckan :)
.
aja nu ska jag luta mig tillbaka, jobb imorrn !
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0