Måndag


halloj!
.
klockan är igentligen alldeles för mycket för att jag ska sitta här just nu men jag tänkte att det kanske behövdes en uppdatering här ;)
.
jobbade från torsdag till söndag "pust" sen var jag ledig idag sen jobbar jag öppning imorrn och stängning på tisdag.
börjar halv åtta imorrn hehe sen ska jag å anton göra om bravaden att gå en långprommis, han ska nämligen lämna in bilen igen på lagning för byte av nånting som jag inte minns vad sen ska vi gå till mobacken och hämta den imorrn kväll :)
.
fyndade idag på stan :) en stylinglera som anton brukar ha som är ganska dyr, den kostar igentligen 230kr men var nedsatt till 145kr! + två kuddar från indiska till soffan, dom kostade igentligen 200kr styck! men det var halva reapriset på dom så dom kostade 50kr styck! väärt:)
.
fika dejtade rebecka på waynes sen fick hon sig en titt på lägenheten också :)
sen dess har jag tvättat lite och sett lite avsnitt.. döda mig för att vampire diaries bara går en gång i veckan..
.
men nu ska jag hoppa i säng, gnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0