onsdag


hejhej!
sov såklart som en galning idag å gick inte alls på stan..
men nu har jag surfat runt på lite hemsidor å det kliar i fingrarna så nu MÅSTE jag på stan imorrn!
har beställt kaffe med anton så det borde inte vara nått problem å få sig upp hehe ;P
.
lyxade till det efter jobbet idag å badade badkar med tända ljus å blabla bla men när jag skulle kliva ur så gled en ljuslykta ner från kanten å landade ej försiktigt på golvet utan gick i tusen bitar -.- fan.
det var självklart en av mina favoriter.. ska se om jag hittar nått fint på nån rea imorrn som kan ersätta min favvis..
.
ialf så när anton har vaknat ur sin dvala imorrn så väntar tydligen en massa träning sen ska vi baka havrekakor å se om vi kan överträffa dom ekologiska vi köpte idag haha ;P
på fredag är både jag och anton lediga så då ska vi fiska! haha de är typ jag som har övertalat anton dessutom.. herregud.
för den intresserade så ska bilen in på reparation på måndag, det låter som en galning från bromsskivorna bak. herregud, man vågar knappt köra! kollar på alla som man kör förbi om dom hör att det låter -.- haha
.
nae nu ska jag sluta svamla, undrar om nån har orkat läsa allt hehe? då ber jag om ursäkt för ointressant läsning!
har inte heller några roliga bilder, vet ni varför? jo därför att jag inte tar några!
aja, för att göra detta inlägg lite intressantare så får ni ett låttips från Anton, när jag tog över datorn efter att han åkt å jobbat så hade han visst lyssnat på daughtry på youtube.
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0