Tisdag


hejhej!
sitter å ser på en massa avsnitt av allt möjligt :)
måste nämna hur hurtig jag å anton har varit både igår å idag, igår gick vi till dammluckan från antons förldrars hus å kikade lite å idag gick vi "broarna runt" dvs nya älvsbacka bron och viktoriabron :)
imorrn ska jag försöka gå en promenad själv å sen hinna en sväng på stan :)
börjar jobba kl 4 så et borde inte vara ett problem, dock så har jag vänt dygnet lite igen.. sov till typ 3 idag (A)
men det är så lätt att det blir så när man har en nattjobbande boy som ligger och sover hela dan ..
.
äre bara för mig eller kan inte ni heller gå in på bloglovin? .. blir galen.
nu ska jag fortsätta se lite serier, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0