Fredag


Hello!
haha fredagar har som blivit min städdag ;)
köpte lite nytt till vardagsrummet dessutom, nya gardiner eftersom att dom gamla var hemska! +en matta för att det ska se liite mysigare ut ;)
men jag är nöjd, det ser bättre ut än innan ialf ;D
har varit riktigt duktig idag, tog igen lite eftersom att jag tog en alldeles för lång sovmorgon.. har hunnit städa, tvätta osv + rensar två stora korgar med trattisar som nu ligger på tork, det är ett ständigt problem att skapa plats för allt å torka på haha!
.
gårdagen bestod av en super healthy frukost sen rejsade jag å anton till hökis å plockade mängder med trattisar sen hem igen å äta för att sedan bege sig ut till malins stuga med lite föredetta klasskamrater :)
det blev fika/godis/fruktmys till idol sen svidade vi om till badkläder för att sedan hoppa ner i malins nya badtunna/jacuzzi :) mycket mysigt i höstmörkret !
.
imorrn ska jag upp kring 9 för att jobba 10.30-18.15 sen ska alle komma å låna min tvättstuga och samtidigt så passar han på att bli klippt av mig ;P han får typ laga middag som gentjänst hehe ;)
.
nu ska jag krypa ner i min renbäddade säng å se ett avsnitt av medium :) bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0