God morgon!


halloj!
natten har varit katastrofal.. jag var ensam i driven å inatt verkade det som att alla idioter gick ut samtidigt!
jag tror inte att det var nån som lyckades beställa utan att skrika, vara jä*ligt dryg och otrevlig, eller för full.
suck.
blev tillochmed kallad äckel av en person som jag nekade att beställa eftersom att personen gick i driven.. hallå gå och skäm ut er nån annan stans!
.
idag var planerna surströmming men Malin har feber så vi skjuter fram det till måndag istället =)
har tagit fram en regnbåge ur frysen istället, men det blir nog lika bra det :)
.
mitt shoppingsug är enormt.. har tvingat mig själv att inte gå på stan förrns jag får lönen. jag har inte handlat kläder på en månad typ!! jag vet.. jag behöver hjälp.
.
nu ska jag luta mig tillbaka i soffan med min kaffekopp å se nått på tv tills jag ska börja med "middagen"
bye! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0