Måndag


hello!
grymt skönt å va ledig idag!
slappade hela morgonen å gjorde en ordentlig frukost, anton komme ju hem igår kväll så jag gjorde lax till middag dessutom ;)
dock så for han till stockholm nyss haha ! han kommer hem typ i övermorrn eller nått ;P
sen ska han till mallorca nästa vecka, vi är typ särbos!
.
har funderat lite över vad jag ska göra av mitt liv men de går inge vidare.. jag kan ju inte jobba på max hela livet haha! men fan jag har ingen aning om vad jag vill göra? kan ingen ba säga NADJA DEHÄR MÅSTE DU BLI! åsså äre nått skitbra så pluggar jag till det! perfekt!
.
eftersom att det gick så dåligt med funderandet så råkade jag klicka mig in på nelly.com och det slutade med att jag för första gången i mitt liv beställde nått från internet!!! herregud...
.
imorrn kommer emilia hit i ottan! hon skulle tydligen skjutsa sin boyfriend till jobbet kl 7 å vi ska lix gå på stan så då kommer hon hit då =)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0