Måndag


hejhej!
åh så pinsamt, hade helt glömt bort att sotaren skulle komma idag!! som tur var så hade jag ialf stigit upp osv men det ser ju ut som en svinstia här hemma.. blöblö.
aja han är säkert van.
.
igår var det kräftskiva hos julia, mycket gott och jag fick smaka på den godaste(köpta) kladdkakan jag har ätit ;) det blir å köpa den i framtiden då jag inte orkar baka ;D
.
ikväll blir det samma gäng men då ses i vi biosalongen ist å ser jägarna 2!
hoppas på att den uppfyller min förväntan, minns att jägarna 1 var grym. hoppas bara att denna film inte är lika sorglig!
.
nu ska jag ner på stan en sväng å inhandla lite ingredienser för middag och hämta ut en grej på posten osv :)
mitt spotify dampar å jag kan inte öppna det"!!!! jag är inloggad men den vägrar visa sig. det ända jag kan göra är att trycka på play nere i aktivitetsfältet! -.- provade det å det verkar vara anton som har lyssnat senast, men för en gångs skull var det helt ok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0