Torsdag


Hello!
steg upp sju i  morse för å hämta anton på shell sen gick vi å la oss åså steg jag up kl 2.. bajs.
börjar jobba kl 4 dessutom, värd dag!
.
kan ialf meddela att min mami knackade på dörren en dag å slängde in en slagborr! så nu behöver jag inte oroa mig för att sätta upp saker på väggarna :)
.
i förrgår for jag å anton en sväng till en skog, vi skulle kolla om det möjligen  fanns blåbär. men allt såg ganska upplockat ut, vi hade med oss en tio liters hink, ist för bär så fyllde vi den med enbart karl-johan svamp innom loppet av en halvtimme!! det var helt sjuukt mycke .. vi plockade kanske 12 liter, jag har hackat upp det mesta å det ligger på torkning :) det blir nog en sväng till innom kort ;)
.
nu ska jag dricka upp kaffet å se lite tv innan jobbet :) bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0