typiskt


... hehe steg upp typ lite ganska mycket väldigt för sent idag så nu kan jag omöjligt sova å jag börjar jobba kl 11 "imorrn" ojojoj.. jag är typ världsmästare på att vända på dygnet!
men eventuellt så försöker jag tvinga mig å sova nu bara nån timme sen lägger jag mig typ dirr när jag kommer hem från jobbet ?
jag lär ju märka hur de blir .
.
köpte hem ett paket riskakor idag.. har redan käkat upp halva paketet! omg..
.
det har förässten skett två mystiska och oförklarliga dödsfall i akvariumet senaste tiden, men idag tror jag att jag gjorde mig av med mördaren! en av fiskarna har betedd sig ytterst ohyffsat mod dom andra och attakerar dom osv (han är också den största och den enda av sin sort) så han blev utröstad från akvariet och nu hoppas vi på fred, och inga fler oförklarliga dödsfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0